Κατηγορίες
Κατηγορίες
Καλάθι

Συχνές Ερωτήσεις

Ποια είναι η διαδικασία παραγγελίας;


1)    Τοποθετείται την παραγγελία σας μέσω eshop και ολοκληρώνετε όλα τα απαιτούμενα βήματα.

2)     Έπειτα αναμένετε επιβεβαίωση και προτιμολόγιο στο email.

3)    Αφότου λάβετε το ενημερωμένο προτιμολόγιο προχωράτε στην κατάθεση σε κάποιον από τους λογαριασμούς της επιχείρησης και αποστέλλετε το αποδεικτικό ώστε να ξεκινήσει η  προετοιμασία της.

4)     Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας γίνετε η αποστολή μέσω της μεταφορικής που έχετε δηλώσει το πεδίο «Η μεταφορική μου». (Σε περίπτωση που δεν συνεργάζεστε με κάποια μεταφορική, αφήστε το πεδίο κενό. Η αποστολή θα πραγματοποιηθεί με δική μας μεταφορική με χρέωση παραλήπτη.)


Είμαι ήδη πελάτης , πως μπορώ να κάνω την εγγραφή μου στο eshop;


Εφόσον είστε ήδη πελάτης, επιλέγετε το κουτάκι «Είμαι ήδη Πελάτης» κατά τη διαδικασία της εγγραφής.  Έπειτα καταχωρείτε  την επιχείρηση σας και την επαγγελματική σας ιδιότητα συμπληρώνοντας όλες τις πληροφορίες που θα σας ζητηθούν. Στο τέλος θα δηλώσετε τον επιθυμητό Κωδικό Εισόδου σας (username/email) και τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό Ασφαλείας σας (password).  Εφόσον το ΑΦΜ σας ταυτοποιηθεί ως υπάρχον πελάτης της επιχείρησης ,η ενεργοποίηση του λογαριασμού σας θα πραγματοποιηθεί μέσα στις επόμενες ώρες.

 

Δεν είμαι πελάτης , ποια διαδικασία θα πρέπει να ακολουθήσω για να εγγραφώ; 


Για άνοιγμα νέου λογαριασμού απαιτείται επαγγελματικό ΑΦΜ. Πρέπει να καταχωρήσετε το παραπάνω, την επιχείρηση σας και την επαγγελματική σας ιδιότητα συμπληρώνοντας όλες  τις πληροφορίες που θα σας ζητηθούν. Στο τέλος θα δηλώσετε τον επιθυμητό Κωδικό Εισόδου σας (username/email) και τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό Ασφαλείας σας (password). Μετά την εγγραφή σας στο eshop, θα επικοινωνήσει μαζί σας το τμήμα Λογιστηρίου για ενεργοποίηση του λογαριασμού σας.


Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;

 

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας και την ακριβής πληρωμή της παραγγελίας προχωράτε στην κατάθεση αφότου λάβετε το ενημερωμένο προτιμολόγιο βάση του στοκ στο email σας.


 

Πως γίνετε η αποστολή των προϊόντων΄;


Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας γίνετε η αποστολή μέσω της μεταφορικής που έχετε δηλώσει το πεδίο «Η μεταφορική μου».

Σε περίπτωση που δεν συνεργάζεστε με κάποια μεταφορική, αφήνετε το πεδίο κενό. Η αποστολή θα πραγματοποιηθεί με δική μας μεταφορική με χρέωση παραλήπτη.




Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά για περισσότερες πληροφορίες!